2011年4月7日木曜日

"Tohoku no Tomodachi" Friends of Tohoku - Art Fundraiser for Japan


2006 resident artists of ARCUS Project (Tiffany Chung, Goh Ideta, Tea Mäkipää, Sudsiri Pui-ock) will join in fundraiser exhibition in Vietnam.


The text from the flyer below

----------------------------------------------------------------------------

Tohoku no Tomodachi

Friends of Tohoku - Art Fundraiser for Japan

Những người bạn của Tohoku - Triển Lãm Mỹ Thuật Gây Quỹ vì Nhật Bản

April 15 - 29, 2011 / Galerie Quynh, 65 De Tham St, Dist 1, HCMC


In response to the recent disasters that have struck Japan, seventeen artists from Vietnam as well as the international community have contributed artworks to raise money for Red Cross Japan. These artworks, comprising various media including painting, draw-ing, installation, photo and video, will be shown in the exhibition “Tohoku no Tomodachi (Friends of Tohoku): Art Fundraiser for Japan,” organized by Tiffany Chung and Pamela Corey in collaboration with Galerie Quynh. From April 15 -29, works by this group of artists will be available for purchase (with prices ranging from US$300 to US$10,000) and 100% of proceeds from sales will go to Red

Cross Japan.


Hưởng ứng lời kêu gọi từ những thảm họa đã tấn công Nhật Bản gần đây, mười bảy nghệ sĩ Việt Nam cũng như cộng đồng nghệ sĩ quốc tế đã đem tác phẩm của mình để bán gây quỹ cho Hội Chữ Thập Đỏ Nhật Bản. Những tác phẩm này bao gồm nhiều thể lọai như tranh sơn dầu, tranh vẽ nét, sắp đặt, nhiếp ảnh và video sẽ được trình bày trong triển lãm mang tên ‘Tohoku no Tomodachi (Những người bạn của Tohoku): Triển Lãm Mỹ Thuật Gây Quỹ vì Nhật Bản’ được tổ chức bởi Tiffany Chung và Pamela Corey, cùng cộng tác với Galerie Quynh. Từ ngày 15 tới 29, các tác phẩm sẽ được bán (với mức giá từ US$300 tới US$10,000) và 100% số tiền thu được sẽ được chuyển tới Hội Chữ Thập Đỏ Nhật Bản.


Participating artists / Các nghệ sĩ tham gia:


Bùi Công Khánh (Vietnam)

Tiffany Chung (Vietnam/USA)

Đỗ Hoàng Tường (Vietnam)

Hoàng Dương Cầm (Vietnam)

Goh Ideta (Japan)

Roslisham Ismail a.k.a. Ise (Malaysia)

Đinh Q. Lê (Vietnam/USA)

Sandrine Llouquet (Vietnam/France)

Tea Mäkipää (Finland/Germany)

Michikazu Matsune (Japan/Austria)

Nguyễn Tấn Cương (Vietnam)

Nguyễn Kim Tố Lan (Vietnam)

Nguyễn

Trung (Vietnam)

Nguyễn Đức Tú (Vietnam)

Sudsiri Pui-ock (Thailand)

Keisuke Takahashi (Off-Nibroll, Japan)

Mikuni Yanaihara (Off-Nibroll, Japan)

 

In conjunction with the exhibition at Galerie Quynh, there will also be original creations by fashion designers Chương Đặng (Vietnam) and Chương Phạm (Vietnam/USA) available for sale at the gallery, from which all profits will be donated to Red Cross Japan.


Kết hợp với triển lãm tại Galerie Quỳnh cũng sẽ có những thiết kế của các nhà thiết kế thời trang Chương Đặng (Việt Nam) và Chương Phạm (Việt Nam/Mỹ) sẽ được bày bán tại tại phòng tranh, và tất cả các lợi nhuận thu được sẽ được quyên góp cho Hội Chữ Thập Đỏ Nhật Bản.


Contact / Liên hệ: Julie Dao Duy or Tung Mai

(English & Vietnamese / 英語・ベトナム語)


◇ tel/fax: +84 8 3836 8019

◇ info@galeriequynh.com

◇ www.galeriequynh.com

◇ Gallery Hours: Tuesday - Saturday, 10am - 6pm

◇ giờ mở cửa: thứ 3 tới thứ 7, 10h sáng tới 6h tối 


Please join our opening reception on Friday, April 15, 6-8pm and show your support for Japan! Exhibition continues to April 29.


Xin mời mọi người đến tham dự khai mạc triển lãm vào thứ Sáu,15 tháng 4, từ 6-8pm để ủng hộ và đóng góp cho triển lãm gây quỹ vì Nhật Bản. Triển lãm kéo dài đến 29 tháng 4.




0 件のコメント:

コメントを投稿